Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Bitlis ziyaretinde yeni hastane projelerini ve anjiyografi cihazı müjdesini paylaştı.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 8 Mayıs 2026 tarihinde incelemelerde bulunmak üzere Bitlis’i ziyaret etti. Sağlıklı Türkiye Yüzyılı programı çerçevesinde kente gelen Bakan Memişoğlu, Bitlis Valiliği’nde ilin mevcut sağlık hizmetleri ve altyapısına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Kentteki yatak kapasitesinin Sağlıkta Dönüşüm Programı ile 1.065 seviyesine ulaştığını belirten Memişoğlu, Güroymak ve Hizan ilçeleri için 25’er yataklı yeni hastanelerin planlandığını duyurdu. Bakan, hastaların şehir dışına sevk edilmesini önlemek amacıyla Bitlis’e yeni bir anjiyografi cihazı kazandırılacağını açıkladı.
Bitlis ve Mutki belediyelerini ziyaret eden Memişoğlu, yerel yöneticilerle sağlık çalışmalarını görüştü. İlde iki Sağlıklı Hayat Merkezi bulunduğunu hatırlatan Bakan, aile hekimliği sisteminde yapılan yeni düzenlemelerle vatandaşın sağlık hizmetine erişimini kolaylaştırmayı hedeflediklerini ifade etti. Program kapsamında Tatvan Devlet Hastanesi’nde sağlık personeliyle bir araya gelen Memişoğlu, Bitlis’in sağlık altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmaların süreceğini vurguladı.