Samsun’da Organ Bağışıyla İki Kişiye Umut Oldu 22 Temmuz’da Samsun’da beyin ölümü gerçekleşen Ö.Ö’nün ailesi, organlarını bağışladı. Bu noble hareket, 57 yaşındaki H.A ve 56 yaşındaki A.U’ya umut oldu. Her iki kişi, Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi Organ ve Doku Nakli Merkezi’nde kronik böbrek yetmezliği tedavisi görmekteydi. Organ Nakli Başarıyla Gerçekleştirildi Trabzon İl Sağlık…
22 Temmuz’da Samsun’da beyin ölümü gerçekleşen Ö.Ö’nün ailesi, organlarını bağışladı. Bu noble hareket, 57 yaşındaki H.A ve 56 yaşındaki A.U’ya umut oldu. Her iki kişi, Trabzon Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi Organ ve Doku Nakli Merkezi’nde kronik böbrek yetmezliği tedavisi görmekteydi.
Trabzon İl Sağlık Müdürü Mehmet Topsakal, organ naklinin devlet hastanelerinde başarıyla gerçekleştirilmesinin sevincini dile getirdi. Topsakal, “Kanuni Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde gerçekleştirilen iki böbrek nakli, altyapımızın ve uzmanlık düzeyimizin geldiği noktayı göstermesi açısından büyük önem taşıyor. Bu başarıda emeği geçen tüm hekimlerimizi ve sağlık çalışanlarımızı tebrik ediyorum.” dedi.