Memişoğlu, Hastanelerde Yaralıları Ziyaret Etti Balıkesir’in Sındırgı ilçesinde meydana gelen 6,1 büyüklüğündeki depremin ardından, Balıkesir Valisi Hasan Şıldak ve AK Parti Balıkesir Milletvekili Belgin Uygur ile birlikte hastanelerde yaralıları ziyaret eden Belediye Başkanı Ekrem Yavaş Memişoğlu, yaralıların sağlık durumları hakkında bilgi aldı. Yaralıların Durumu Hakkında Açıklama Yapıldı Memişoğlu, ziyaretlerin ardından Atatürk Şehir Hastanesi’nde yaptığı açıklamada,…
Balıkesir’in Sındırgı ilçesinde meydana gelen 6,1 büyüklüğündeki depremin ardından, Balıkesir Valisi Hasan Şıldak ve AK Parti Balıkesir Milletvekili Belgin Uygur ile birlikte hastanelerde yaralıları ziyaret eden Belediye Başkanı Ekrem Yavaş Memişoğlu, yaralıların sağlık durumları hakkında bilgi aldı.
Memişoğlu, ziyaretlerin ardından Atatürk Şehir Hastanesi’nde yaptığı açıklamada, yaralıların en kısa sürede taburcu olmalarını temenni ettiklerini belirtti. Deprem sonrasında hastanelere toplam 52 yaralının ulaştığını söyleyen Memişoğlu, şu ana kadar 18 yaralının taburcu edildiğini, 11 yaralının ise hala hastanede tedavi gördüğünü aktardı.
Memişoğlu, yaralıların durumlarıyla ilgili yaptığı açıklamada, “Depremle ilgili hastanelerimize toplam 52 etkilenen hastamız geldi. Bunlardan 29’unu yatarak, gözlemde tutarak tedavi ettik. Şu ana kadar bu hastalarımızın 18’ini taburcu ettik ve 11 hastamız halen hastanemizde yatmakta. Bu 11 hastamızdan da 3 hastamız, direkt depremde etkilenen, diğerleri de kaçarken veya atlama şekilde yaralanmalar. Hepsinin durumları iyi. Allah bir daha bize bu tür felaketleri yaşatmasın. Rahmetli olan vatandaşımıza da Allah’tan rahmet, ailesine sabırlar diliyoruz. Tüm ülkemize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.” dedi.