Hastanenin Bölgenin Sağlık Üssü Olma Yolculuğu Devam Ediyor Hastane yetkilileri, son yıllarda gerçekleştirilen tıbbi başarılar, yenilikçi uygulamalar, eğitim faaliyetleri ve sosyal sorumluluk projeleriyle hastanenin bölgenin sağlık üssü olmaya devam ettiğini belirtti. 8. Yılında Başarılı Bir Performans Hizmet vermeye başladığı günden bu yana sadece Elazığ’a değil bölgedeki illere de hizmet sunan hastanenin 8. yılına girdiği vurgulandı….
Hastane yetkilileri, son yıllarda gerçekleştirilen tıbbi başarılar, yenilikçi uygulamalar, eğitim faaliyetleri ve sosyal sorumluluk projeleriyle hastanenin bölgenin sağlık üssü olmaya devam ettiğini belirtti.
Hizmet vermeye başladığı günden bu yana sadece Elazığ’a değil bölgedeki illere de hizmet sunan hastanenin 8. yılına girdiği vurgulandı. 2025 yılının 7 ayında acil başvurular da dahil olmak üzere toplam 1 milyon 599 bin 641 kişi muayene edildi. Yatak sayısının 1085’e yükseltildiği belirtildi.
Bu yıl bünyesinde 10 yataklı psikiyatri servisinin hizmete açıldığı hastanede, erişkin ve çocuk yan dal poliklinikleri, iş ve meslek hastalıkları polikliniği, rapor yenileme polikliniği gibi yeni birimlerle birlikte aktif poliklinik sayısının 170’i aştığı vurgulandı.
Hastanede kulak-burun-boğaz, dermatoloji ve göz hastalıkları branşlarında mesai dışı poliklinik hizmetlerinin sürekli hale getirildiği belirtildi. Böylece bütün ana dallara ilk 15 güne randevu alınabilir hale geldi. Ayrıca, personelin mesleki gelişimine yönelik çeşitli eğitim programları düzenlendiği açıklamada yer aldı.
Yapılan açıklamada hastanenin, sağlık hizmetlerinde sunduğu kaliteyi artırmak ve hasta memnuniyetini en üst seviyede tutmak için çalışmalarına hız kesmeden devam edeceği belirtildi.