Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla CHP’den istifa ettiğini duyurdu. Çerçioğlu, yaşadığı sorunlar ve prensiplerine uygunluk noktasında partiden ayrıldığını belirtti. Yaşanan Süreci Aktardı Çerçioğlu, istifa kararını paylaşırken kendisiyle birlikte 3 belediye başkanının daha CHP’den ayrıldığını ifade etti. Sorunların çözümü için parti içinde girişimlerde bulunmalarına rağmen sonuç alamadıklarını vurgulayan Çerçioğlu, anti-demokratik…
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla CHP’den istifa ettiğini duyurdu. Çerçioğlu, yaşadığı sorunlar ve prensiplerine uygunluk noktasında partiden ayrıldığını belirtti.
Çerçioğlu, istifa kararını paylaşırken kendisiyle birlikte 3 belediye başkanının daha CHP’den ayrıldığını ifade etti. Sorunların çözümü için parti içinde girişimlerde bulunmalarına rağmen sonuç alamadıklarını vurgulayan Çerçioğlu, anti-demokratik uygulamaların etkisiyle partide devam etme imkanı bulunmadığını dile getirdi.
Özlem Çerçioğlu, temel prensiplerine ve ahlaki değerlerine uygun hareket ettiğini ve partide yaşanan durumlar nedeniyle CHP ile yollarını ayırdığını belirtti. Ayrıca, dürüstlük, yasalara saygı ve kamu ahlakına uygunluk noktasında sergilediği duruşun partinin yönetim tarafından hedef alındığını belirtti.
Çerçioğlu, bundan sonra da Aydın halkına aynı şevk ve azimle hizmet edeceğini ifade ederek, herhangi bir ayrım yapmadan şeffaf bir şekilde görevini sürdüreceğini vurguladı. Partiden ayrılma kararının ardından Aydınlı hemşehrilerine saygılarını sunan Çerçioğlu, hizmet anlayışının değişmeyeceğini belirtti.