Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yıl dönümü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yıl dönümü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Fidan mesajında, 19 Mayıs 1919 tarihinin Türk milletinin bağımsızlık ve hürriyet mücadelesindeki önemine vurgu yaptı.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün bu günü gençlere armağan etmesini, Türkiye’nin geleceğine duyulan güvenin bir nişanı olarak nitelendiren Fidan, gençlerin şanlı tarihin emanetçisi olduğunu belirtti. Türkiye Yüzyılı vizyonunun temelinde 19 Mayıs ruhunun yattığını ifade eden Emniyet Genel Müdürü, bu iradenin ülkeyi güçlü yarınlara taşıyacağını dile getirdi.
Türk Polis Teşkilatı’nın gençlerin huzurlu bir geleceğe ilerlemesi adına görevini kararlılıkla sürdürdüğünü belirten Fidan, gençlerin güvenliğini tarihsel bir sorumluluk olarak gördüklerini ifade etti. Mesaj, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve İstiklal Savaşı kahramanlarının anılmasıyla sona erdi.