Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Bitlis’teki yatak kapasitesinin 1.065’e ulaştığını belirterek, yeni hastane ve anjiyografi cihazı müjdesi verdi.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, 8 Mayıs 2026 tarihinde sağlık yatırımlarını yerinde incelemek üzere Bitlis’e bir ziyaret gerçekleştirdi. Bitlis Valiliği’nde Vali Ahmet Karakaya ile bir araya gelen Bakan Memişoğlu, Sağlıklı Türkiye Yüzyılı programı kapsamında ildeki hizmet kapasitesini değerlendirdi.
Bitlis’in sağlık yatak kapasitesinin Sağlıkta Dönüşüm Programı ile 1.065 seviyesine ulaştığını belirten Memişoğlu, Güroymak ve Hizan ilçelerine 25’er yataklı yeni hastaneler inşa edileceğini duyurdu. Ayrıca, hastaların başka illere sevkini azaltmak amacıyla Bitlis’e yeni bir anjiyografi cihazı kazandırılacağını açıkladı.
Bakan Memişoğlu, il genelinde iki Sağlıklı Hayat Merkezi’nin faaliyet gösterdiğini hatırlatarak aile hekimliği sistemine yönelik yeni düzenlemelerin hayata geçirildiğini ifade etti. Programı kapsamında Bitlis ve Mutki belediyelerini ziyaret eden Memişoğlu, Tatvan Devlet Hastanesi’nde sağlık çalışanlarıyla bir araya gelerek bölgedeki sağlık hizmetlerinin geliştirilmesi hedefini yineledi.