Sinop’ta Kazayla Beyin Ölümü Gerçekleşen Hastanın Organları Bağışlandı Sinop’ta 22 Temmuz’da motosiklet kazası geçiren ve tedavi gördüğü Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezinde beyin ölümü gerçekleşen Ö.Ö’nün ailesi, organlarını bağışlama kararı aldı. Organ Bağışıyla Üç Hastaya Umut Oldu OMÜ Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Kağan Karabulut, yapılan…
Sinop’ta 22 Temmuz’da motosiklet kazası geçiren ve tedavi gördüğü Ondokuz Mayıs Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezinde beyin ölümü gerçekleşen Ö.Ö’nün ailesi, organlarını bağışlama kararı aldı.
OMÜ Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Kağan Karabulut, yapılan organ bağışı hakkında açıklamalarda bulundu. Karabulut, bağışlanan organların 3 hastaya umut olacağını belirterek, “Organ nakli önemli bir konu. Vatandaşların organlarını bağışlamalarını istiyoruz.” dedi.
Karabulut, yapılan operasyonun başarılı geçtiğini ve çıkarılan karaciğer ile 2 böbreğin çeşitli hastanelere gönderildiğini belirtti. Karaciğerin Malatya’ya, böbreklerin ise Trabzon’a gönderileceğini aktaran Karabulut, “Ameliyat iyi geçti. Çok sık yaptığımız bir operasyon.” ifadelerini kullandı.