Yıldırım Belediyesi, Adile Naşit Tiyatrosu’nda ‘Kukla Gösterisi’ düzenleyerek çocukları sanatla buluşturdu. Başkan Yılmaz, kültür sanatın önemine vurgu yaptı.
Yıldırım Belediyesi, çocukların kültür ve sanatla iç içe büyümesi amacıyla düzenlediği etkinliklere bir yenisini daha ekledi. Adile Naşit Tiyatrosu’nda sahnelenen ‘Kukla Gösterisi’, minik izleyicilerden yoğun ilgi gördü.
Yıldırım Belediyesi, 2025-2026 Kültür Sanat Sezonu boyunca her pazar günü Adile Naşit Tiyatrosu’nda farklı çocuk oyunlarını ücretsiz olarak sergilemeye devam edecek. Daha önce ‘Hacivat ve Karagöz’, ‘Ateş ve Su’, ‘Geppetto’, ‘Kutup Masalı’, ‘Gıt Gıt Gıdak Bir Kümes Müzikali’, ‘Kraliçe Maya Müzikali’ ve ‘Bir Kavanoz Macera’ gibi oyunları sahneleyen belediye, tiyatro gösterileriyle çocukların gelişimine katkı sağlamayı hedefliyor.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, çocuklara yönelik kültür-sanat etkinliklerinin önemine dikkat çekti. Yılmaz, yaptığı açıklamada, “Yıldırım’da yetişen her çocuğumuzun kültürle ve sanatla buluşmasını çok önemsiyoruz. Çocuklarımızın hem keyif alacağı hem de ufkunu geliştirecek etkinliklerle onların kişisel gelişimlerine katkı sağlamak istiyoruz” dedi.
Başkan Yılmaz, tiyatronun çocukların hayal gücünü zenginleştirdiğini ve algılarını güçlendirdiğini belirterek, Adile Naşit Tiyatrosu’nda her hafta farklı bir oyunu çocuklarla buluşturmaktan duyduğu mutluluğu ifade etti.